środa, 9 listopada 2011

pizza wiejska na gotowym spodzie :)


Tak wiem,że wielu z Was nie stosuje takich pół produktów jak gotowe spody do pizzy,
bo to z definicji złe i nafaszerowane byle czym ...

ale może warto zajrzeć na gotowe spody do pizzy które oferują nam teraz prawie wszystkie sklepy ,zanim je doszczętnie przekreślimy??

ja przetestowałm kilka i jeden przypadł mi do gusty jest dość cienki , dość mały, porcja prawie na 1 osobę a w dodatku dość tani ,3 spody ok 4 zł.

Więc jak lubicie pizzę a macie kryzys czasowy to może warto?

kiedy mam ochotę na pizzę która w dodatku ma być gotowa do zjedzenia w 15 minut, to korzytam z tego rozwiązania , przynajmniej mam pewnośc jakiej jakości składniki wyklądowały na moim talerzu.

spody pizzy zawsze smaruje przecierem pomidorowym i posypuję oregano , na to kłade dośc dużo startego lub w platrach sera (tym razem miałam wędzony w plastrch) , i kolejne dodatki które akurat macie pod ręką i ktore lubicie ,u mnie przesmażone pieczarki , kiełbasa wiejska i resztka zółtego sera , wystaczy zapiec ok 15 min. do lekkiego roztopienia sera i podpieczeniu spodu na złoty kolor
GOTOWE :)

ps,pizza z wędzonym serem zamiast zwykłego smakuje tak jakoś obłędnie wiejsko:)

1 komentarz:

  1. ja z tych co to nie mają zaufania do tych kupnych ...ale i tak nieraz z nich korzystaja ...bo w końcu nie zawsze jest czas na 3 godzinne czekania na ciasto ....a na pizzę ochota jest zawsze:)

    OdpowiedzUsuń